Veteránautók, Oldtimerek, Klasszikus Autók
Adás-Vétele, Beszerzése, Közvetítése

szépség - elegancia - stílus - érték = VETERÁNAUTÓ


Abarth

Alfa Romeo

Aston Martin

Audi

Austin Healy

BMW

Bond

Borgward

Bristol

Bugatti

Buick

Cadillac

Caterham

Chevrolet

Chrysler

Citroen

Dacia

Daewoo

Daihatsu

Daimler

Datsun

Delhaye

Detomaso

Dodge

Duesenberg

Ferrari

FIAT

Ford

Frazernash

GM

GMC

Hillman

Holden

Honda

Humber

Hummer

Hyundai

Infiniti

International Harvester

Isuzu

Jaguar

Jeep

Jensen

Kaiser

Kia

Lada

Lafayette

Lamboghini

Lancia

Land Rover

Lexus

Leyland

Lincoln

Lotus

MAN

Marcos

Marmon

Maserati

Maybach

Mazda

Mc Laren

Mercedes

MG

Mini

Mitsubishi

Morgan

Morris

Nissan

NSU

Oldsmobile

Opel

Peugeot

Plymouth

Pontiac

Porsche

Rambler

Renault

Riley

Rolls-Royce

Rover

Saab

Saleen

Saturn

Seat

Simca

Skoda

Studebaker

Stutz

Subaru

Tatra

Toyota

Trabant

Triumph

TVR

Vauxhall

Volkswagen

Volvo

Wartburg

Wolsley

Bajnokautó

W125





Stirling Moss és Juan Manuel Fangio W196-ja előtt volt egy másik Mercedes-Benz versenyautó is, ami hasonlóképp uralkodott: a W125. 646 lóerő, nyolc darab, sorban elhelyezett, komprimált henger jellemezte a motort. Ilyen teljesítményű autó a későbbi Formula-1-ben legközelebb a turbókorszakban volt, a nyolcvanas évek elején-közepén. A W125-tel Rudolf Caracciola nyerte meg az 1937-es európai Grand Prix bajnokságot. 25 évvel később az autó megint ment egyet a Nürburgringen.


Forrás: http://belsoseg.blog.hu/2007/10/08/w125_nuerburgring






E-mail küldés
Név:
Telefonszám:
E-mail cím:

Üzenet:

 
 
Webdesign

Bajnokautó