Veteránautók, Oldtimerek, Klasszikus Autók
Adás-Vétele, Beszerzése, Közvetítése

szépség - elegancia - stílus - érték = VETERÁNAUTÓ


Abarth

Alfa Romeo

Aston Martin

Audi

Austin Healy

BMW

Bond

Borgward

Bristol

Bugatti

Buick

Cadillac

Caterham

Chevrolet

Chrysler

Citroen

Dacia

Daewoo

Daihatsu

Daimler

Datsun

Delhaye

Detomaso

Dodge

Duesenberg

Ferrari

FIAT

Ford

Frazernash

GM

GMC

Hillman

Holden

Honda

Humber

Hummer

Hyundai

Infiniti

International Harvester

Isuzu

Jaguar

Jeep

Jensen

Kaiser

Kia

Lada

Lafayette

Lamboghini

Lancia

Land Rover

Lexus

Leyland

Lincoln

Lotus

MAN

Marcos

Marmon

Maserati

Maybach

Mazda

Mc Laren

Mercedes

MG

Mini

Mitsubishi

Morgan

Morris

Nissan

NSU

Oldsmobile

Opel

Peugeot

Plymouth

Pontiac

Porsche

Rambler

Renault

Riley

Rolls-Royce

Rover

Saab

Saleen

Saturn

Seat

Simca

Skoda

Studebaker

Stutz

Subaru

Tatra

Toyota

Trabant

Triumph

TVR

Vauxhall

Volkswagen

Volvo

Wartburg

Wolsley

W202

 


1993-ban a Mercedes leváltotta a Baby-Benznek becézett 190-es sorozatot (W201) a C-osztállyal. 1993 és 2000. májusa között 1 870 000 C-osztály készült. 1993 őszén kijött a C36 AMG. 1995-ben megváltoztak a hátsó lámpák, ekkor debütált a C 250 Turbodiesel és a C 230 Kompressor. A sárga indexburát kiszorította a fehér. A belső térben a W 124-es sorozat kapcsolóit felváltották az előző E-osztályból átvettek. Ugyanebben az évben kifutott a 200-as és a 250-es szívódízel.

 

1996 első felében a T-Modellnek nevezett kombival bővült a kínálat, a C 220-at leváltotta a 2,3 literes négyhengeres. Ebben az évben vált rendelhetővé az elektronikus vezérlésű, ötfokozatú automata váltó.

 

1997-re a Mercedes egy nagy modellátdolgozást időzített a C-osztályon. Új lett az első és a hátsó lámpa (sötétített), új a csomagtérfedél, a küszöb, a lökhárító, a felni. A felszereltség oldallégzsákkal, fékasszisztenssel és az alapmotorokat kivéve kipörgésgátlóval bővült, a gyújtáskulcsot infrakulcs váltotta fel, amivel ugrásszerűen javult a lopásvédettség.

 

1997-ben új motorok jelentek meg, köztük az első közös nyomócsöves dízelmotorú Mercedes, a 125 lóerős C 220 CDI. A benzinesek között újdonság volt a C 240, amely egy 170 lóerős V6-ost takar és az új C 280 197 lóerővel. Ez a motor már nem soros hengerelrendezésű, mint elődje, hanem V6-os. 1998-ban a 2,2 literes új dízel 102 lóerővel is kijött, C 200 CDI néven, a 220-as kamrás dízel utódaként.

 

Az autó kényelme jóval túlmutat a középkategórián, rugózási-, zajkomfortját és üléseit nézve is. A menettulajdonságok kiválóak. Az előző C-osztályt még a hagyományos, golyótöltögetős kormánnyal irányíthatjuk. A térkínálat kedvező, az autó kidolgozási minősége osztályon felüli. Az első ülések állítási tartománya extrém tágas.

 

A Mercedesnek hasonlóan az előző generációhoz egy kompakt „kis” autó megalkotása volt a célja. A cégnek ez az autó egészen 1997-ig volt a belépő-modellje, mikor is az „A” osztály bemutatkozott, és egészen 2000-ig gyártották a típust.

Forrás: http://www.vezess.hu/





E-mail küldés
Név:
Telefonszám:
E-mail cím:

Üzenet:

 
 
Webdesign